Tuesday, January 3, 2012

lol nope


didn't I say that I'll try to be happier this year ??
I feel bad now right from the start...
I feel like there is nothing for me in this society
-_-
I can't find any job I would be good at or what I would like to do
and I don't want to study anything so high school and stuff like that are out !!
so I would have to find a good vocational school
but guess what...
I can't find anything

let me just crawl to the corner and die there

                                                               Love: Pime

2 comments:

  1. samassa veneessä kellukaamme, mielekästä työtä ei haluu löytyy ja sit jos löytyy nii pitää olla kaikki mahdolliset koulutukset jnejnejne paskaa ja mua ainakaan ei kouluun saa kirveelläkään :--DDD
    oppisopimus olis jees juttu, mut eti sit töitä jotka kiinnostais ja _löytyis_

    tosin mulla on jo töitä ja jos suorittaisin alkoholi/anniskelupassin nii saisin lisää töitä mut maksaa vitusti liikaa eikä oo rahaa heha
    /end of shit

    ReplyDelete
  2. no niinpä!!

    miun työt loppu jo ja nyt pitäs löytää uutta paikkaa~~
    miulla oli mahollisuus käydä anniskelupassi ilmaseks mut arvaa vaan olinko idiootti ja en tarttunu mahollisuuteen~~ heh heh OTL

    ReplyDelete